Za uspešno poslovanje moramo vzpostaviti ustrezno spletno prisotnost med ciljno publiko, tudi če se ne ukvarjamo s spletnimi storitvami ali s prodajo preko spleta. Stranke namreč informacije iščejo preko spleta in tam moramo biti prisotni. Poleg tega imamo z družbenimi omrežji odlično priložnost za uspešno promocijo, kar je pametno izkoristiti.
Ravno družbena omrežja so zelo posrečena za tovrstno promocijo. Približamo se namreč tistim potencialnim strankam, ki se najbolj zanimajo za našo ponudbo. To pomeni, da bomo v svojih prizadevanjih zelo uspešni, če seveda uberemo pravi pristop. Predvsem moramo izbrati prava družbena omrežja – svoj potencial imajo tudi tista, ki niso zelo znana oziroma splošno priljubljena.
Kazalo vsebine
Priložnosti, ki jih odpira LinkedIn
Družbeno omrežje LinkedIn se sicer še zdaleč ne uvršča med neznane ali nepriljubljene, je pa zelo specifično naravnano in ga ne uporablja splošna spletna javnost. Namenjeno je namreč poslovnežem in službeni rabi, za vzdrževanje stikov v tej sferi. Ravno zato pa ima potencial, ki ga lahko izkoristimo za poslovno rast in razvoj, lahko tudi za neposredno iskanje strank.
Promocija podjetja na omrežju LinkedIn lahko poteka na različne načine. V prvi vrsti moramo imeti tam svoj račun in dobro urejen profil. Že s tem lahko dosežemo dober učinek, stranke nas bodo namreč lažje našle. LinkedIn je namenjen ravno vzpostavljanju novih poslovnih odnosov, torej je odlično omrežje za promocijo ponudbe podjetij, ki poslujejo B2B. Prav tako ima velik potencial pri iskanju novega kadra in podobnih projektih, kjer je pametno imeti široko mrežo poznanstev.
Seveda pa lahko LinkedIn izkoristimo tudi za vsebinski marketing in druge promocijske pristope. Pripravljamo lahko različne vsebine, ki jih delimo s svojimi sledilci in javnostjo. Tako lahko ustvarimo veliko zanimanja in predstavimo svojo ponudbo, ne da bi morali vlagati v plačljivo oglaševanje. Najboljši učinek lahko pričakujemo, če upravljanje LinkedIn profila prepustimo strokovnjakom.