Pop up Dom
Idealna promocijska darila

Idealna promocijska darila

Za pospeševanje prodaje so najbolj učinkoviti izdelki, ki jih lahko razdelimo med ciljno publiko in svoje stranke. To so darila, ki imajo različne namene in tudi različne učinke. S premišljenim načrtovanjem promocijske kampanje in z dobro izbiro ustreznih izdelkov lahko dosežemo zelo dobre učinke, ki bodo opazni v prodajnih rezultatih in poslovnih uspehih. Na voljo imamo kar nekaj zelo dobrih idej za takšno obdarovanje.

Najbolj prepričljivi so vsestransko uporabni izdelki, ki bodo pri prejemnikih dejansko v uporabi. Darilo, ki bo pozornost pritegnilo le ob prvem stiku, bo težko doseglo svoj namen. Veliko boljši bodo kot promocijska darila izdelki, ki se redno uporabljajo in so vidni tudi okolici. To so recimo pisala, oblačila, flaške, torbe in podobne zadeve. Za vse te izdelke je značilno, da so uporabni in vpadljivi, omogočajo enostavno promocijo in obljubljajo tudi dolgoročne učinke. V nekaterih primerih gre za zelo uporabne izdelke, ki bodo morda uporabnikom prirasli k srcu, recimo flaške, ki jih lahko redno vsakodnevno uporabljamo. Tako bo boljši tudi rezultat promocije, takšni izdelki imajo namreč namen, da širijo oglasna sporočila. Flaške, ki so redno v uporabi, bodo svoje sporočilo predstavljale tako uporabniku kot okolici. Še bolj izrazita je ta vloga pri promocijskih majicah in drugih izdelkih, ki so na očem večjemu številu ljudi.

To so torej idealna promocijska darila, a ni dovolj, da se enostavno odločimo za pravi izdelek. Še veliko faktorjev odloča o tem, kako uspešna bo promocijska akcija. Najbolj ustrezni so izdelki, ki jih je mogoče enostavno opremiti s poljubnimi promocijskimi sporočili, običajno vsaj z logotipom in sloganom – priprava oglasnih sporočil je drugi pomemben korak, ki odloča o učinkovitosti darila. Prav tako moramo pomisliti na distribucijo in mnoge druge detajle, ki v končni fazi odločajo o učinku promocijske kampanje. Darila sama po sebi torej še ne predstavljajo kompletne rešitve.